Helemaal geïnstalleerd! - Reisverslag uit Hamilton, Nieuw Zeeland van carolijn stok - WaarBenJij.nu Helemaal geïnstalleerd! - Reisverslag uit Hamilton, Nieuw Zeeland van carolijn stok - WaarBenJij.nu

Helemaal geïnstalleerd!

Blijf op de hoogte en volg carolijn

04 Februari 2013 | Nieuw Zeeland, Hamilton

Zo eindelijk wifi op mijn laptop wat een drama was dat!
Van t weekend zijn we met een paar naar de Hamilton Gardens geweest en lekker bij de rivier gezeten. Er waren allemaal mensen aan het zwemmen maar ik heb het maar bij zonnen gehouden!
Het was van het weekend ook erg warm boven de 30 graden!

Vandaag heb ik mijn eerste stage dag gehad, een heel gedoe om het te vinden. De jongen die me af zou zetten dacht dat hij het wist te vinden maar dat bleek niet zo te zijn, uiteindelijk maar een taxi genomen en nu weet ik gelijk de weg haha! Ook heb ik mijn auto opgehaald dat zit namelijk tegenover het bedrijf. Wat was ik zenuwachtig zeg toen ik moest rijden! Het is gelukkig een automaat maar de ruitewissers en het knipperlicht zitten precies andersom (in vergelijking met mijn eigen auto). Dus constant zette ik mijn ruitenwissers aan haha!

Mijn eerste dag was erg leuk! Mijn begeleider Brad is echt super aardig. Hij komt uit Korea geloof ik en zaterdag zijn we uitgenodigd voor een lunch bij hem thuis, samen met de andere studenten.

En woensdag is hier een nationale vrije dag dus na 2 dagen werken heb ik al weer vrij! Ik ben dan van plan een berg te bewandelen hier in de buurt.

Ik heb ook wat foto's toegevoegd van mijn kamer en auto!

  • 04 Februari 2013 - 07:05

    Lisa:

    Jeetje klinkt goed zeg allemaal!
    Mooie kamer!
    Je gaat zeker een super tijd tegemoet.
    Ik ga zo naar Unilever, mijn bureau zit tegenover Elwin.
    Ben benieuwd naar het volgende verslag.

  • 12 Februari 2013 - 10:25

    Carmen:

    Hey meid!
    Gelukkig positieve dingen allemaal :-)
    Fijn dat je stage en kamer je bevallen.
    Het is hier nog steeds koud en vies weer, maar dat zal je vast al gehoord hebben haha.
    Kijk uit naar je volgende verslagen
    XX Carmen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

carolijn

Actief sinds 18 Nov. 2012
Verslag gelezen: 240
Totaal aantal bezoekers 6321

Voorgaande reizen:

30 Januari 2013 - 10 Juni 2012

Afstuderen in Nieuw-Zeeland

Landen bezocht: