winter komt eraan! - Reisverslag uit Hamilton, Nieuw Zeeland van carolijn stok - WaarBenJij.nu winter komt eraan! - Reisverslag uit Hamilton, Nieuw Zeeland van carolijn stok - WaarBenJij.nu

winter komt eraan!

Blijf op de hoogte en volg carolijn

23 April 2013 | Nieuw Zeeland, Hamilton

Alweer bijna 3 weken geleden dat ik mijn laatste blog schreef wat gaat de tijd toch snel. Elke maandag morgen hebben we meeting op werk en dan word de kalender voor komende weken meegebracht en mijn einddatum komt al in zicht helaas! De laatste paar weken heb ik meegewerkt aan een ander project wat ook erg leuk was.. hierin kwam wat meer werk terug van wat ik deed op school en werk :)

Op het moment woon ik niet meer in Brookfield, een collega bood me aan op zijn huis te passen. Heerlijk om weer fatsoenlijk tv kunnen kijken, een keuken met alles erop en eraan en een heerlijk 2 persoonsbed. Ook hebben ze dubbele beglazing en isolatie in huis wat voor nieuw zeeland heel uniek is. Normaal is het kou lijden. De enigste tegen prestatie is dat ik op de kat moet passen een groot harig verwend beest. Elke avond moet ik het vers vlees geven en pas wanneer het genoeg geaaid word wil die eten anders blijft hij miauwend achter me aanlopen. Ook moet ik hem elke avond kammen met een speciale kam dan komt die bij me op de bank zitten en miauwen haha!

Afgelopen 2 weekenden heb ik wat leuke dingen gedaan hier in de buurt, zo heb ik de chiefs gekeken in de club van werk. Voor wie niet weet wie dat zijn, dat is het rugby team van nieuw zeeland die afgelopen jaar se beste in de wereld waren. Ze trainen op een gras veld naast het bedrijf. En de club van werk is ook hun club. Dus iedereen is erg fanatiek hier met de chiefs. Helaas verloren ze dus maar snel weggegaan haha. Daarna nog bij een indiaanse barbecue geweest erg leuke ervaring en geel veel en heel lekker gegeten.

Afgelopen weekend naar zealong geweest. Een plaatselijke thee producer. Rondleiding was erg saai en erg marketing gericht had verwacht meer te zien van het proces en de plantage. Maar het proeven en de high tea daarna maakte veel goed! Zondag was het weer zo slecht dat zelfs de tv het af en toe niet deed. Niet zoveel gedaan dus en s avonds kwam me Deense vriendin van werk eten.

Dit weekend vlieg ik naar Wellington 1 van de populairste en grootste steden ik ben heel benieuwd hoe ik het ga vinden! Jullie horen van mij!

  • 24 April 2013 - 14:18

    Oma:


    Carolijn,

    Ja,winter bij jou.
    Wij zijn de winter nog niet kwijt,maar nu heb ik deuren en ramen openstaan
    omdat het eindelijk een beetje warm begint te worden.
    Zo rond de 20 graden.We hoeven nog niet te puffen hoor!
    Zondag ga ik naar de verjaardag van Marloes,even ieder weer zien.
    Zo te horen maak jij het nog wel een paar weken aan de andere kant van de wereld.
    En straks nog fijn een paar weken vakantie met Teun,dat is niet gek.
    Heel veel groeten en tot ziens over enkele weken!

    Oma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

carolijn

Actief sinds 18 Nov. 2012
Verslag gelezen: 337
Totaal aantal bezoekers 6317

Voorgaande reizen:

30 Januari 2013 - 10 Juni 2012

Afstuderen in Nieuw-Zeeland

Landen bezocht: