1e dagje - Reisverslag uit Hamilton, Nieuw Zeeland van carolijn stok - WaarBenJij.nu 1e dagje - Reisverslag uit Hamilton, Nieuw Zeeland van carolijn stok - WaarBenJij.nu

1e dagje

Blijf op de hoogte en volg carolijn

02 Februari 2013 | Nieuw Zeeland, Hamilton

Hallo allemaal,
Even een klein stukje. Gisteren aangekomen. De reis is prima
Verlopen wel weinig tijd om over te stappen maar het ging precies
Goed. In Hongkong stonden er mensen je de juiste weg te wijzen dus ik
Ben in 1x goed gelopen.

In auckland stond er een taxi te wachten, die had het bedrijf geregeld.
Wel erg fijn want had geen zin meer om te moeten zoeken naar vervoer.
Na ongeveer een rit van 1,5 uur aangekomen bij mijn verblijfplaats.
Het ziet er op zich prima uit goed. Gelijk al wat mensen tegen gekomen
Uit nieuw zeeland zelf die hier ook verblijven. Toevallig móesten ze nog
Naar de supermarkt dus ik kon gelijk mee. Heb maar even wat hoognodige dingen gekocht de rest komt later wel.

Had ik al gezegd dat het weer hier heerlijk is.. loop lekker met een korte broek! Volgens mij is het nu tegen de 30 heel gek als je uit de kou komt.

Morgen ga ik waarschijnlijk met een paar van hier naar het strand. Maandag gaat me stage beginnen en daar heb ik erg veel zin in. Het lijkt ook wel of iedereen het bedrijf hier ként en wel op een positieve manier!
Ik hoop dat ik de volgende keer wat foto's kan toevoegen helaas krijg ik de wifi op me laptop nog niet aan de praat!

Tot de volgende keer!

  • 03 Februari 2013 - 23:50

    Oma:

    carolijn

    Wat fijn dat de reis goed is verlopen.
    Ik kan me maar moeilijk voorstellen dat jij nu aan de andere kant van de wereld bent.
    En dan die temperatuur,om jaloers op te zijn .
    Hier is het nog steeds winters en koud.
    Het ga je goed daar in nieuw zeeland.
    Maak er iets van en geniet.
    Groetjes van je OMA

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

carolijn

Actief sinds 18 Nov. 2012
Verslag gelezen: 182
Totaal aantal bezoekers 6349

Voorgaande reizen:

30 Januari 2013 - 10 Juni 2012

Afstuderen in Nieuw-Zeeland

Landen bezocht: