Mt kariori en strand - Reisverslag uit Hamilton, Nieuw Zeeland van carolijn stok - WaarBenJij.nu Mt kariori en strand - Reisverslag uit Hamilton, Nieuw Zeeland van carolijn stok - WaarBenJij.nu

Mt kariori en strand

Blijf op de hoogte en volg carolijn

12 Februari 2013 | Nieuw Zeeland, Hamilton

Hallo allemaal,

Het is wel weer is tijd voor een stukje. Vandaag zit ik hier alweer bijna 2 weken wat gaat de tijd snel! In mijn eerste week was ik gelijk al een dag vrij en samen met een duits meisje en een kiwi (zo noemen nieuw - Zeelanders zichzelf) naar Mt Kariori gegaan. Was een wandeling van en uur of 4/5 was super mooi uitzicht!

Afgelopen weekend had ik een lunch bij mijn stage begeleider, hij komt uit Korea en zijn vrouw had dan ook in die stijl gekookt. Maar het was erg lekker een soort lasanga, garnalen en kip. Ze wonen ook in een super mooi huis ook wel is leuk om binnen te kijken, hoe mensen hier wonen.

Op zondag zijn we naar Waihi beach en Orokawa beach geweest. Orokawa is 1 van de mooiste stranden schijnbaar en je kan hier ook niet met de auto komen. Je moet vanaf Waihi beach ongeveer 3 kwartier lopen. Maar dat is het dan ook wel waard wauw!!

Het is hier trouwens gevaarlijk om te zwemmen er staat een onwijs sterke onderstroming. Op de populaire stranden heb je ook van die reddingsbrigade die varen rond en houden alles vanaf het strand in de gaten.

Aankomend weekend wil ik naar Bay Islands om een boottrip te maken, het weer is nu nog heel erg lekker!

Groetjes carolijn

  • 12 Februari 2013 - 10:28

    Carmen:

    Leuk hoor al die mooie plekjes daar!
    We kijken uit naar de foto's:-)

    Nog geen Nederlanders ontmoet?
    Gelukkig heb je wel gelijk contact daar, maar ik had ook niet anders van je verwacht haha.

    Succes en geniet ervan meid!
    X

  • 12 Februari 2013 - 10:40

    Lisa:

    Jij vermaakt je daar al flink lees ik!!
    Echt heel gaaf! Ben wel een beetje jaloers hoor;-)
    De mensen zijn echt chill en gastvrij daar....
    Enjoy!

  • 12 Februari 2013 - 11:07

    Marloes:

    Kun je de volgende keer ook een foto plaatsen van de strandwachten?:p

    X je zusje

  • 18 Februari 2013 - 18:40

    Marieke :

    Leuke verhalen om te lezen! Geniet er van!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

carolijn

Actief sinds 18 Nov. 2012
Verslag gelezen: 223
Totaal aantal bezoekers 6326

Voorgaande reizen:

30 Januari 2013 - 10 Juni 2012

Afstuderen in Nieuw-Zeeland

Landen bezocht: