De afgelopen 2 weken! - Reisverslag uit Hamilton, Nieuw Zeeland van carolijn stok - WaarBenJij.nu De afgelopen 2 weken! - Reisverslag uit Hamilton, Nieuw Zeeland van carolijn stok - WaarBenJij.nu

De afgelopen 2 weken!

Blijf op de hoogte en volg carolijn

05 Maart 2013 | Nieuw Zeeland, Hamilton

Hallo allemaal,

Het is weer even geleden maar helaas werkt mijn waarbenjij.nu niet meer op mijn laptop. Ik doe het nu dus maar voor een keer vanaf werk.
Vorig weekend was ik uitgenodigd bij een stagaire. Zei is van Pakistan maar een hele leuke meid. Ze had een soort lunch met vriendinnen en was erg gezellig.

Op zondag ben ik met James (kiwi) naar Coromondel geweest. Hier zijn hele mooie stranden en een Hot water beach. Eerst wilde we ook nog een wandeling maken maar het was zo lekker weer en zonnig dat we onze middag lekker op de verschillende mooie stranden hebben doorgebracht.
Afgelopen weekend ben ik op zaterdag naar Auckland geweest met een collega. We hebben wat plaatsen bezocht zoals het strand van de haaien aanval. (voor wie het gemist heeft, er is een man doodgegebeten voor het eerst in 30 jaar?) en later een barbeque de zus van mijn collega. Was erg leuk om echt bij iemand thuis te zijn. Iedereen woont hier bijna vrijstaand met een grote tuin.

Zondag ben ik naar Rotorua geweest, dit is een gebied met geisers en vulkanische activiteit. We waren in een soort park waar een route was die je kon volgen. Was heel indrukwekkend om te zien.
Op werk hadden ze afgelopen week een lunch voor mij en een nieuwe student georganiseerd, en we kregen ... LAM Ik moet zeggen het viel me niet tegen maar mijn favoriete vlees gerecht zal het nooit worden.

Helaas lijkt het weer nu toch echt te veranderen naar herfst. Het is wel ontzettend droog in Nieuw-Zeeland het heeft al een maand niet geregend. Er zijn dan ook allerlei maatregelen om water te besparen. Zo kan mijn auto nu niet gewassen worden en mag er alleen ’s nachts gesproeid worden om het water zo efficienter te gebruiken.

Gisteren hadden we een feestje van een collega die 65 is geworden. Was na werk met een barbeque. Heerlijke steak en worst gegeten. En collega’s weer op een andere manier leren kennen, namelijk met veel bier op haha!

Foto's blijf ik jullie nog even verschuldigd maar zal ze zo snel mogelijk proberen te uploaden!

  • 05 Maart 2013 - 08:13

    Yoeri:

    Ja lam, hier in Nederland eten we tegenwordig alleen nog maar paard.
    Succes en ga lekker door met je opdracht, want dan ben je nog eerder afgestudeerd dan mij;)

  • 05 Maart 2013 - 08:16

    Joram:

    lekker eten en drinken en aan het strand hangen. lekker hoor!

  • 05 Maart 2013 - 12:48

    Michelle:

    Hiii caro!

    Wat ben jij aan het genieten zeg! Ben jaloers op je!!

    Groetjes Michelle

  • 05 Maart 2013 - 22:39

    Daan!:

    Werk je af en toe nog wel? Ik lees alleen maar etentjes hier en etentjes daar.. Naar het strand! Hmmmm!

    Groot gelijk hoor! Geniet maar lekker!

    Kusss Daan xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

carolijn

Actief sinds 18 Nov. 2012
Verslag gelezen: 191
Totaal aantal bezoekers 6354

Voorgaande reizen:

30 Januari 2013 - 10 Juni 2012

Afstuderen in Nieuw-Zeeland

Landen bezocht: